از هر 10 دارنده شیبا اینو 1 نفر در حال کسب درآمد هستند

از هر 10 دارنده شیبا اینو فقط 1 نفر با قیمت فعلی شیب یعنی 0.0000079 دلار درآمد کسب می کند.

داده های تجزیه و تحلیل IntoTheBlock نشان می دهد که 3٪ دیگر از دارندگان شیبا اینو در حال کسب درآمد هستند با وجود اینکه که تقریباً 9 نفر از 10 دارندگان شیبا اینو در حال حاضر در وضعیت قرمز قرار دارند. این وضعیت برای بیش از 1 میلیون سرمایه گذار شیبا اینو است که از سرمایه گذاری خود ضرر می کنند. این در حالی است که شیبا اینو پایین‌ ترین قیمت خود را از سپتامبر 2021 ثبت کرده است.

شیبا اینو به طور چشمگیری با توکن هایی مانند اتریوم و بیت کوین مقایسه می شود یعنی جایی که نیمی از دارندگان آن در وضعیت سبز هستند.

این به چه معنا است؟ آیا شیبا اینو یک ارز دیجیتال خوب برای خرید در سال 2023 است؟

در زیر دو مورد صعودی و دو مورد نزولی برای شیبا اینو را بررسی خواهیم کرد.

دو دلیل برای نخریدن شیبا اینو در سال 2023

  • 1. امید شیبا اینو برای رسیدن به به 1 دلار 0 است

شیبا اینو قرار نیست در طول عمر شما به 1 دلار برسد. با 590 تریلیون توکن شیبا اینو ارزش بازار باید با قیمت های زیر این مقدار باشد:

  • قیمت 0.0001 دلار- ارزش بازار 59 میلیارد دلار
  • قیمت 0.001 دلار- ارزش بازار 590 میلیارد دلار
  • قیمت 0.01 دلار- ارزش بازار 5.9 تریلیون دلار
  • قیمت 0.1 دلار- ارزش بازار 59 تریلیون دلار
  • قیمت 1 دلار- ارزش بازار 590 تریلیون دلار

ارزش کل صنعت ارزهای دیجیتال در حال حاضر کمتر از 800 میلیارد دلار است و پیش‌ بینی می‌شود تا سال 2030 به 4.5 تریلیون دلار افزایش یابد. با این رشد در بهترین حالت شیبا اینو می‌ تواند در دهه آینده 0.0001 دلار ارزش داشته باشد.

در مورد سوزاندن شیبا اینو چطور؟

سوزاندن شیبا اینو به معنای کاهش تعداد توکن های شیب در گردش است و امکان رسیدن به 1 دلار را در چند سال آینده فراهم می کند. فقط یک مشکل وجود دارد طبق گفته Shiba Burn Tracker تنها 530 میلیون شیب در دسامبر 2022 سوزانده شده است. با این سرعت 83374 سال طول می کشد تا شیب کافی سوزانده شود و به قیمت 1 دلار برسد.

برای انجام بهتر شیبا اینو می تواند چند ترفند از آلت کوین هایی مانند EverGrow یاد بگیرد. EverGrow پیشروترین توکن بیش از حد تورم است زیرا عرضه خود را از طریق مالیات تراکنش 2٪ از هر خرید و فروش و 100٪ درآمد حاصل از اکوسیستمی از برنامه های کاربردی نوآورانه می سوزاند.

به عنوان مثال بازار NFT لونا اسکای 100٪ درآمد حاصل از هزینه های ضرابخانه و فروش EverGrow NFT را برای سوزاندن EverGrow ارسال می کند.

در همین حال شیبا اینو فقط 5٪ از درآمد بازی Shiba Eternity را برای سوزاندن شیب ارسال می کند و از زمانی که بازی در ماه اکتبر منتشر شد نرخ سوزاندن شیبا اینو در حال کاهش است بنابراین چیزی را تغییر نداده است.

در ماه نوامبر شیبا اینو تنها 6000 دلار توکن را سوزاند. در همین حال EverGrow بیش از 250000 دلار سوزاند. احمقانه است اما EverGrow در مسیر رسیدن به 1 دلار در 10 سال آینده است در حال حاضر 0.00000009 دلار ارزش دارد در حالی که شیبا اینو به 83000 سال نیاز دارد.

  • 2. شیبا اینو تحت سلطه نهنگ ها است.

بر اساس گزارش IntoTheBlock شیبا اینو متمرکزترین توکن 20 رمز ارز برتر است.

80 درصد از عرضه در گردش شیبا اینو فقط توسط تعداد انگشت شماری کیف پول نگهداری می شود. این را با بیت کوین مقایسه کنید جایی که کمتر از 1 درصد از عرضه بیت کوین توسط نهنگ ها نگهداری می شود.

چه معنایی برای سرمایه گذارانی دارد که دارای سهام شیبا اینو کوچک تا متوسط هستند؟

اگر فقط یک یا دو نفر از این نهنگ ها تصمیم به فروش سرمایه گذاری شیب خود داشته باشند قیمت شیبا اینو سقوط می کند. این نهنگ ها دارایی های دیگری هستند. فروش شیبا اینو ممکن است تأثیر زیادی بر آنها نداشته باشد اما می تواند شانس شما را برای کسب درآمد در شیب از بین ببرد.

دو دلیل برای خرید شیبا اینو در سال 2023

  • 1. شیباریوم در حال آماده شدن برای راه اندازی خیلی زود است.

توسعه دهنده ناشناس شیبا اینو Shytoshi Kusama در توییتر اعلام نمود که شیباریوم به زودی عرضه می شود.

شیباریوم یک بلاکچین لایه 2 است که می تواند مقیاس پذیری زنجیره میزبان شیبا اینو یعنی اتریوم را افزایش دهد. شیباریوم به شیبا اینو dApps، NFT و پروژه های DeFi اجازه می دهد و انتظار می رود در اوایل سال 2023 راه اندازی شود.

شیباریوم اکوسیستم شیبا اینو را رشد می‌ دهد، موارد استفاده را می‌ سازد و همچنین توکن‌ ها را از کارمزد تراکنش‌ ها در شبکه می‌ سوزاند.

  • 2. پورتال سوزاندن شیبا اینو دوباره در سال 2023 آنلاین خواهد شد.

در ماه مه امسال شیبا اینو بهترین ماه سوزاندن توکن‌ ها را داشت. بیش از 30 میلیارد شیبا اینو وارد آدرس های سوختگی شده است.

دلیل؟

یک پورتال سوزاندن در وب سایت شیبا سواپ راه اندازی شد. این پورتال به دارندگان شیبا اینو اجازه داد تا توکن های خود را در ازای پاداش های درآمد غیرفعال بسوزانند. پس از انقلابی کردن در نرخ سوزاندن شیبا اینو و افزایش سرمایه‌ گذاران متأسفانه پورتال بورن نتوانست ارائه دهد.

اما اکنون این پورتال توسط تیم توسعه شیبا اینو در اختیار گرفته شده است. انتظار می‌ رود دوباره در سال 2023 راه‌ اندازی شود و می‌ تواند احساسات صعودی جدیدی برای شیب ایجاد کند.

شیباشیبا
شیبا$۰.۰۰۰۰۳۱۸۷۱.۹۶ تومان